::TuKaNg IkuT::

Jun 22, 2011

kehidupan...

KEHIDUPAN merupakan satu perkataan yg similar n smua org taw...huhuh..dari kecik smpai tua smua taw apa itu kehidupan...cuma cara nak menentukan kehidupan tu shja yg mmbezakan setiap manusia.. ada yg hidup nya ceria,ada yg hidup senang,ada yg hidup susah,ada yg hidup xtentu arah,ada yg hidup pun xtaw kemana.. hahaha mcm aku neh hidup aku terlalu rumit untuk ditafsir.. aku sendri pun xtaw apa jenis kehidupan aku...
 
Alangkah indah kalau smua hidup di dunia neh seperti yg kita idam2kan..Bukan mudah kita nak corak kehidupan kita..Kehidupan kita ibarat sebuah kain putih, dan kita manusia neh sebagai pelukis yg mencorakkan kain yang kosong itu... mngkin kalau diberi peluang kedua mst smua org nak lukis satu lukisan yg sgt indah.. seperti aku jugak.. aku rasa corak kat kain aku tu da jd corak abstract apa..hahaha punya la xde motif kan..tp aku bersyukur la dgn apa yg aku lalui skrg..xde mnyusahkan spa2...

Aku xtaw awt la entry kali neh mcm pelik sikit bunyi..tp neh la yg terlintas lam pala otak aku smalam..apa yg aku fikir pun xtaw la kan..tp tu lah yg difikirkan setiap  mlm..Bila difikirkan ttg nasib hidup aku neh mst aku terasa hati..xde spe yg paham ape yg ade lam hati aku neh...waaa sedihnya....

p/s : entry menyentuh jiwa..