::TuKaNg IkuT::

Jun 28, 2011

Happiness :)

Emmmm sedihnya kelas da nak start...terpaksa la tinggalkan Alor Setar n smua aktiviti-aktiviti harian yg dok buat kan...n paling sedih terpaksa tinggalkan Mr.Mosin..tp apakan daya,atas sbb nak memenuhi impian terpaksa la kan...


Sepanjang cuti neh best sgt asa...even xp mna2 just main around alor setar je tp best sbb aku ada dia...hehehe...every minute n second ngan dia..cuma time tdoq ja xdok skali..hahaha kalau dok skali tu len mcm je la kan bunyi nye... thanks a lot sbb menceriakan hidup sy ye awk...ewahhhh :P


Dlm cuti neh jugak la bnyak jugak pengetahuan2 yg aku dpt..pasal Photography,pasal Old skool punya keta,pasal Burung hantu (hahahah) n mcm2 lagi la...lawak pun ada tp tuh la kenyataannya... dan bnyak juga pengalaman2 yg xdapat nak dilupakan... kalau nak taw aku n dia slalu je jd org tgh lam smua msalah yg terjdi around us...hahahah kira cam org penting lak kan,bila org ada mslah msti muka kami dua ada...hahaha...
we look each other n laugh... tu je leh uat...hahaha


ape pun aku harap hidup aku akan sentiasa ceria mcm sekarang... boleh dok senyum sorg2 tuh xpa dah la bak kata org kan..hehehe...