::TuKaNg IkuT::

Feb 7, 2011

PerTemuan Yang MeMang dAh diJanGkAkan..hEhEhE

Dari KEDAH ke PERMATANG PAUH bukan main lama lgi nak smpai...padahal bukan nye jauh mana pun..disbbkn org smua pakat pulun nak balik arinie,ttba je jln JEM kan...maklumla cuti dah nak habis :P

Berat asa nak tnggal LOQ STAQ tuh..tp apekan daya..huhuhu...
sampai td dah dekat kul 7 lebih dah...seb baik la CIK MUNI ada kat umah..klau x duk luar la aku neh.. Masa sampai td trus je tpon CIK MUNI..Rupanya tgh mengeluh lak dia maghrib2 neh... CIK MUNI(2*)...

neh la CIK MUNI

Dok xsampai nak panas buntot neh ttba je CIK MUNI kata nak p ambek 2 mak enon kepoh tu kat bus stop...agak2 la, sapa la mak enon yg dimaksudkan oleh aku neh ekk...hehehe diorg taw kompem aku kena tibang kan...hahaha..

neh la gmbar 2 mak enon kepoh tuh


ahhh..xlrt nak tulis smua pasal ketibaan diorgkn..hahaha lam kul 10 smua sampai kecuali CIK AZY kita yg sorg tuh..sampai post neh aku tulis pun dia xsampai agy...huhuhu manalah mak cik neh sorg :P

The best part is,diorg neh balik bawak mkanan bukan main banyak agy...amboi kan main sedap agy makann diorg bwk kan..hehehe..Thanks la yew cyg-cyg ku cekelian..hehehe

Bila perut dah kembog cam buah nyok ape agy,mata pun dah asa cam ada gam gajah jeee...esok aku dah nak start kelas..so elok gak la kan blajar2 la tdo awal :P

arghhhh(menguap)..... :D

okeh pollowers cekelian....cik yumi p melancong ke bulan dulu yew...
tata..titi..tutu...

muuackkks... :-*