::TuKaNg IkuT::

Feb 14, 2011

Mlm YaNg PaNgJaNg

'Weh bgn ar...da tgh ari neh..' ttba je ada suara halus dok gerak..asa nya slama neh dok tdo sowunk2 je kat umah neh..mai mna lak la suara kecik mcm katak puru hat terlebih mkn lalat la plak kan dok mai gerak pg2 neh..huhuhu..aku pun celik la mata cikit-cikit owhh upanya Cik Cida neh ada kat umah aku...hahahaha mcm mna la bleh terlupa xtaw...ahhh xpe2 abaikan sal dia..sbb dia la aku bgn lambat arini...http://www.emocutez.com

Hampa-hampa smua nak taw dak....smalam kan dok xdok aku kena dera uat cup cake la...kononnya la..hahaha...neh 1st time nak uat so taw-taw je la kompem mcm2 hal punya..hahahaha...tp sbnarnya xdak la truk sgt kan...huhuhuh tp mmg lawak gila la kan msa nak buat cake neh..maklum la bila tok guru uat keja ngan pembantu tak bertauliah neh...mcm2 la adegan raja lawak jd...http://www.emocutez.com
so neh je yg smpat aku snap masa uat cup cake tuh..kihkihkih

neh msa mula-mula msuk kan tepung dalam adunan gula n butter td..

apabila tepung td dah sebati mcm neh la jd dia..hehehe

yeahhh...dah hampir2 ciap da neh..put in the cup guys...lalala

hahahah..dah herot petot dah la cup cake neh..ciannn dye..xpela looks doesn't matter okeh..yg penting rasa tu...huhuhu

close up skit....tadaaaaaa neh la rupa cup cake aku yg comel tuh....hehehe

haaaaaaa dah tu la gmbar-gambar yang dan aku snap untuk aktiviti malam td..heheheh...hope org2 yg trima cake neh suka la dgn hasil ayaq tangan (bka kata cik cida) kami neh yew...tp....aku nak bg kat spa cup cake neh????? nmpaknya mkn sndiri la kan..nyum3...http://www.emocutez.com