::TuKaNg IkuT::

Mar 25, 2011

After several weeks

Wahhh dah lama xberkarya kat sini...al-maklum la terlalu sibuk dgn kekusutan yang tah pape kan..setelah lama xmnulis ada byk la kisah-kisah yang nak diceritakan..Tp nak mula hat mna stu pun xtaw la kan..huhuhu xpelah kalau nak gtaw smua mmg X la kan..rajin lak jari gemuk aku neh nak menaip bnyak2...

Sng2 xpyh cita bnda yg dah lepas la..cita pasal skrg..hehehe..u all smua nak taw x,aku nye final dah dekat dah neh...adoiii tp aku ape pun xstdy agy...hampehh toi!! stu bnda pun xphm apa neh..mcm mna la aku nak buat neh?? so aku pun decide la arini aku merajinkan diri mai LIBRARY...hohoho mcm xcya kan YUSRA mai library...hehehe

tp sma jugak,mai sini kot la nak stdy cam ulat jumpa buku,HAMPEH xde pun...bersemangat je lebih bila dh smpai stdynye ada la sekejap monyet cabut buah kelapa...hahaha..ape la nak jd kan...tp xpelah ada gak la bnda yg aku buat kat library neh..ade gak la aku bca apa2 yg ptt dri duk kat umah tuh tdo je kan...

and Last but Not List., aku nak ucpkan selamat maju jaya kat diri aku sendri...hahahaa...semoga aku berjaya la suatu ari nnt...sbb aku la neh ada cita-cita bru neh...nnt2 la aku cita ekkk...huhuh..chaiyok2!!!